onsdag 8 april 2009

Vilken härlig dag!

kan man säga något annat än att detta är en helt underbar dag!? (NEJ) Allt går som på räls.. Dagen började med att jag vaknade helt oväntat jätte pigg, men iaf så tryckte jag på snoozen.. Vaknade en timme senare men orkade inte stressa för det. Och turen har man med sig eller? Japp det har man, Milla sitter nämligen och läser tidningen i köket och kirrat frulle med tända ljus! Gulligt gumman, men jag vart lite förvånad att hon inte typ skrek i någon form av -Ciiillla vi kommer försent!!! Inte då, vi har inte våra två första lektioner och jag kan äta min frukost i lugn och ro. Sedan bär det av till skolan, och när vi är halvvägs framme hör jag ett litet rop, då är det nämligen Fällsan som kommer som värsta guden med 3 nyköpta Kaffelatte, Underbart! Skolan går helt okej, rätt rolig dag faktiskt! Påväg hem går vi bara och snackar som vanligt innan milla stannar oss och tar upp en 500lapp får gatan?! Haaallå? vem kan tappat denna? Jag direkt - jasså tjejer Tacotallrik på Uh nu då:) Milla och fällsan som också var där tyckte det lät bra. Med bestämda steg gick det ner till Ica 50 meter bort..... jaja hängde väl på jag. och vad gör det, ger 500spänn till rädda barnen. Underbar idé älskar er tjejer. men ändå jag som inte hade några pengar med mig tyckte det ändå var lite synd för där rök ju 3 taco lixom.. Turen med mig igen, milla säger att hon bjuder mig på en taco. Vi 3 går och äter underbart mysig lunch/middag på uh.. Bra dag tjejer!

Just inte nog med detta!
När jag kommer hem proppmätt så säger jag - åh nej jag ska ju städa mitt rum nu..Vem säger då något så otroligt oväntat som min syster, hon säger att hon städar mitt rum.. Och fällman ska hjälpa till! Detta är nästan mot naturen, men jag har ju såklart inget emot det;) Tack åter igen tjejer!

Bra dag. PUSSS /C

3 kommentarer:

Fälsan sa...

Hahahaha, king Chilly...!

Anonym sa...

huredu hannis! hur går det med våran inte-dricka-kaffe-till-25-pakt då? jag tror du är skyldig mig och Malin ett visst antal många fika! :)

Anonym sa...

Istället för musik, förvirring.