fredag 24 april 2009

under 13 efter sommaren

Igår var den roligaste Valladagen i mitt Vallaliv. Det mesta hände, och avslutningen med ljus och mössa på VT var oslagbar. Dessutom lurade jag, Brallan och Bea Markebyarna fullständigt. Kul.

Ett cooper är ett bra sätt att komma igång på, så nu säger jag att jag kommit igång. Eller? Eller? Hm, just nu har jag inte så mycket ork till annat än just det som känns kul, och Kaj sa en gång att man då måste göra exakt det som är kul, så det får väl bli så.

-:-:-

Ibland tänker jag att jag ju faktiskt verkligen försöker, jag skickar och jag pratar. Men muren kommer att vara en mur tills den med egen vilja rämnar, och först då vet man. Muren kan jag inte påverka. Men ett svar? Jag vill verkligen duga, hela dagen varje dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu är jag 100% på att detta inlägg inte på något sätt är riktat till mig, men jag svarar:

vem är vi att duga om inte du duger? vem är vi att försöka om inte ens dina försök når fram? jag pratar inte om det du har på utsidan, för det helt uppenbart att dina bruna ögon bryter solljuset på ett sätt som gör världen vackrare och att ditt leende kan slå sönder knäskålar. jag pratar om allt som finns på insidan av dig - det är fan ta mig gjort av guld johanna, men så fruktansvärt tunt och lättskadat.