torsdag 2 april 2009

Vårtecken

Världens bästa vårtecken: sopade gator och trottoarer. Helt klart det säkraste vårtecknet. Idag gick jag runt här i Ö-vik och märkte plötsligt att de sopat lite trottoarer vid Arken, äntligen! Nu kan man snart åka inlines eller varför inte longboard? Det är nåt för mig och Joyce, typ tom det första för oss.

Idag hade jag ett samtal med min lärare, böh. Jag har efter det kommit fram till att jag ska ta tag i matten nu och det är ju inte en sekund för sent. Eller? Höhö. Jaja, huvudsaken är att jag ska göra det. Det viktigaste är att aldrig ge upp, som Ernest Hemmingway sa idag.

So long

4 kommentarer:

Anonym sa...

ska du bo i luleå till hösten?

Fälsan sa...

hallå där anonym, kom ut ur din mörka garderob!

Anonym sa...

haha, skulle kunna säga att jag redan är ute ;)...

Fälsan sa...

men det finns olika slags garderober...! till exempel hej-jag-gillar-att-skriva-anonyma-kommentarer-på-bloggar-garderoben.