söndag 31 januari 2010

High School Musical 2

Jag lovade JF att ge den en chans, och det har jag gjort. Jag läste en gång i Ingrids blogg att hon skulle sluta säga att saker var dåliga och istället säga att hon inte tycker om dem, och jag får väl göra detsamma för att inte såra någon. Med det får jag säga att för att hitta en film jag tycker om mindre får man leta riktigt länge. Både tonårsfilm och musikal samtidigt, kan det bli sämre?



Nu är vi då på väg hem till Norrland igen efter en helg i Kungsbacka och sex sköna poäng. Dock rök det en flisa från min framtand idag, inte bra eftersom jag gillar mina tänder. Men det syns inte, så iofs gör det ju inget. Förutom att vi spelat hockey har vi även hunnit med att klunsa en hel del, och jag får faktiskt erkänna att jag är sämst i världen på det. Två gånger i rad förlorade jag 4-kluns genom att ta påse när de andra tog sax, men det värsta var att när vi igår kväll skulle köra 5-kluns om vem som skulle stänga fönstret gjorde jag samma sak igen!!!!!! Korkat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Puss gumman! Låter jobbigt med tanden och svinjobbigt med bussresa.

Anonym sa...

Hallå! Saknar dina blogginlägg! Skriv, skriv... Puss