måndag 17 mars 2008

Emp Nordin

Nu längtar jag bara till sommaren, till barmarksträning och inspiration, till sol och stek. Under sommaren blir man fit, eller iaf mindre ofit. Sen ju längre säsongen lider desto plufsigare känner man sig. Gud vet när jag sist gjorde hopprogram. Innan stukningen tror jag.

Idag funderar jag på varför HV har så fula hjälmar och varför Per Hållberg har en sån vidrig siffra på sin tröja. Den är grymt överdimensionerad och helt enkelt skitful.

Vill gratta Emp Nordin som ska på VM i Kina i april, jävligt hett och mycket välförtjänt! Fast vem vet, kanske att Lule går före Kina? Det är ju trots allt nåt visst med oss lulebor...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh Fällman, viktigtvetande; Per hållberg har en gigantiskt ful sjua på ryggen eftersom det är Tidningen7s logga, och han/modo är sponsrad av just denna tidning. nu vet du:)och klart nordin väljer lulebor före kina, det är garanterat!

Shellfitt sa...

JAHA! Fan vad tur att du är så smart och bildad Joyce, vad hade jag gjort utan dig helt ärligt? Men visst känns det lite så? Vi får invänta vad stjärnan själv anser om det hela...

Anonym sa...

men alltså nu får ni ge er. det är ni som är mina STJÄRNOR :) och ni, ge mig ett enda skäl till varför jag inte skulle välja lule och er?!

Anonym sa...

inside information från stjärnan själv: Klar jag väljer lule(bor)! Så nu slipper alla spekulera. Det blir luleå för henne, inget annat! bra val:) eller vad säger du fäll, taleskvinna för luleås befolkning(iaf den bra delen av den)?

Shellfitt sa...

Två bokstäver: V och M:) Men Emp det är okej om du väljer VM före oss, vi kan nog klara oss ett tag till här i Lule utan dig (iofs är ju Joyce i Ö-vik, but still), även om det blir skittufft. Får hitta nån som kan hålla oss vid liv med hjälp av HLR tills du dyker upp.

Shellfitt sa...

Absolut rätt val tycker jag Joyce, det jag skrev tidigare var bara en täckmantel för att dölja min desperation... Men visst, Luleå är vackert, vi har ju som vi kommit fram till Kulturens hus, Konsum på Björx/Bergnäset och mycket mycket mer!

Anonym sa...

men hallå mina älsklingar, jag har ju redan sagt att jag väljer er! jag klarar mig inte utan er älngre än till påsklovet.