måndag 17 mars 2008

En liten lista:

Detta är en "dessutom idag", en liten lista bara för att jag kände för det:

Saker som får mig att få ont i hälsenorna och tänka att de ska gå av om jag ställer mig upp alternativt fortsätter att befinna mig i stående tillstånd:
  • Ord som innehåller "kaka"
  • Piercing i simhuden mellan tummen och pekfingret
  • Paper cut mellan tårna
  • Senorna i knävecken
  • Trycka tillbaka tänder som är utslagna
  • Tänka på nån av mina stukningar av foten, uuh
  • Tänka att det känns som hälsenorna ska gå av när jag tänker på vissa äckliga saker utan att eg tänka på äckliga saker. Alltså även trasiga hälsenor

1 kommentar:

Anonym sa...

alltså detta med 'kaka'.
snackar vi bara typ 'öronvax-kaka' och sånt äcklig, eller även sockerkaka? jag blev inte klok på detta. snälla KP hjälp mig!
/en som undrar.