fredag 14 mars 2008

Ett tag sen nu...

...som jag hetsade in en massa bilder! Sooo:
Jag och Castro hänger - okej
Den här bilden är bara så rolig! Hoppas Ema inte hämnas, för isf - inte okej

Jag i Lunkans första axelskydd, jag säger bara: Jonas Rönnqvist! - inte okej

Häng i bastun på det bruna Scandic i Linköping - okej
Mirre är påklädd - inte okej
Jag och Lunkan testar livet som rugbystjärna i Växjö - okej

"ÅÅÅHH!" En av mina gamla favoritglassar gör come back i sommar - okej!

Porträtt av Fallw, by Magda - okej

6 kommentarer:

jenny sa...

haha jadu, alltså ema ema ema;P;P Haha!!

Shellfitt sa...

Eller hur, man behöver liksom inte säga nåt mer än så. Ema räcker! Hoppas hon inte lägger upp den FULA bilden på mig nu som hämnd bara, hahahaha

Anonym sa...

Jag sitter och funderar.. menar du rump-bilden? moahaha ;D

jenny sa...

ja!! (och nu har du väl en till rumpbild från hockeyn ema?) hah, det handlar om att ta tillfällena och fota!;)

Anonym sa...

men HALLÅ! tog ni en till rumpbild!?!? inte okej!!

jenny sa...

haha, men du var ju så het i din hockeyutrustning!