lördag 22 mars 2008

Städnazisten

Idag blev jag less på mitt skrivbord. Så jag tog bort det från mitt rum. Kom på att jag liksom bara använde det som lagringsutrymme för diverse skolpapper och annat gorm, och att när jag ska plugga så är det ändå alltid överfyllt med skräp, vilket gör att jag sätter mig i köket.
Men, nog om det. Jag har fått ett nytt smeknamn av min familj - Städnazisten. Det känns ju ganska bra att kallas, vem vill inte vara det? Städade sju (!!!) timmar idag, sen vart jag less och tittade på tv. Har kört in våran gamla tv, som är lite större, i mitt rum, så nu ser man faktiskt pucken när man kollar på hockey!

Scrubs blir bara bättre och bättre för varje avsnitt jag ser, haha säger jag bara. Och, bäst är det när man ser med bror, som jag gör nu. Kvalitetstid kallas det.

Idag: nymöblering
Ikväll: har tuggat på ett Legodäck, haha, precis som när man var liten och sugen på lakrits.
Imorrn: Umeå, träffa farmor och långväga farbror och kusin från Dom. Rep.
Lovet: L1 och L2 reunited, finally!

Inga kommentarer: