torsdag 6 mars 2008

Sofie B kissade stopp i toan.

I helgen visade jag och Kaj upp kräftan, den fick stor uppskattning. Särskilt från Sofie B som verkligen var sugen på att testa på denna häftiga grej, men skvallret säger att hon kände sig lite för mogen för kräftan. Dock var det dåliga kräftor, en med överkast och en med byxorna på, inte okej. Kräftan skall utföras endast iförd trosor och helst med täcke. Punkt.

När vi efter match med förlängning skulle åka hem från Stockholm igår kväll kom vi på att det var väldigt sent, närmare bestäm jättesent. Att klockan 22.32 en onsdagkväll stå näst intill stilla med bussen utanför Globen är inte okej, inte när man har 100 mil hem och skola dagen efter.

Att sedan stövla in, ett helt hockeylag plus ledare, en kvart före stängning på Max i Uppsala och börja beställa är inte heller okej. Vi kom fram till att det var en av de jobbigaste enskilda upplevelser vi varit med om, vi vågade inte ens se personalen i ögonen. Och stackars "Lisa" som skulle hem till sin pojkvän och mysa lite, så kommer vi där och bara hejochhå.

Inte nog med att vi kom och förstörde deras kväll, när jag beställt och Kaj skulle dra kortet för mig och henne (taack, du ska få pengar, påminn mig) betalar hon för fel mål, vilket gör att jag får ett Suprememål istället för ett Originalmål, vilket i sin tur skapar ett jäkla tjorv för stackrarna bakom disken.

Herregud, vi måste verkligen skicka ner en bukett blommor.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.