söndag 16 november 2008

Gör mål coca-col

Igår (1): ...blev det vinter i Ö-vik, iaf så kom det snö. Ganska mycket snö också. Jag hoppas att den blir kvar lite längre än kort. Jag hoppas och tror också att Mirre blir glad av snön, hon kommer nämligen hit med AIK och ska spela match. Det ska verkligen bli riktigt roligt att träffa den levande floskeln igen, hon gör en alltid på så bra humör.

Igår (2): ...var det även tunga ben, på grund av några benböj i fredags, men jag känner nu att mina förberedelser varit exceptionella inför eftermiddagens match, så jag är inte orolig. Höhö.

Igår (3): ...var jag, Joyce och Milla på en trippeldate på O'Learys. Joyce hittade faktiskt nåt glutenfritt att äta, så det blev en riktigt trevlig kväll. Dessvärre var vi tvungna att vänta huuur länge som helst på att få beställa, men det styrde Hadja upp efter ett tag. Bra gjort. MODO förlorade (mindre viktigt) och Luleå vann (mer viktigt). Alltså måste det bli toppbetyg på kvällen, 4 av 5 "F".

1 kommentar:

Anonym sa...

Får tacka för gårdagens trevliga trippeldate! Något som är ett måste att göra om framöver!:)