onsdag 5 november 2008

Rickard Palm

Vi försöker följa valet men det är så tjorvigt när de räknar staterna och blabla så vi väntar lite till med att hurra/böla. Det är faktiskt rätt ballt att följa allt live, imorse tittade vi tex på när Obama med familj röstade. Jag undrar om han röstade på sig själv. Grynet brukade alltid säga att man faktiskt fick göra det, men kommentatorerna pratade nåt om att det var en gest att rösta på den andra. Men jag hade nog gjort som Grynet och röstat på mig själv.

I eftermiddag hade vi match, men jag var rätt så mycket åttonde back så jag och Valle satt på läktaren och räknade passningar. Minst lika roligt, höhö?

Jag har några dagar i rad nu lyckats tajma rätt bra på våran fria tid, lyckats hitta en lucka då det finns lite folk att prata med där hemma, som inte har träning eller gör annat. Bra gjort.
Äta, träna, gå på toa, sova, vila, ta sig från A till B, träna, duscha, äta, vila. Sova.

Inga kommentarer: