måndag 10 november 2008

New York City

Sista dagen i Lake Placid och vinst mot Finland 3-1. Skönt. Jag var t2:a, alltså forward. Märkligt, men kul. Ikväll har vi bara tagit det lugnt och dubbelbubblat i bubblet, ätit och segat. Jag känner mig indränkt i klor, men avslappnad. Imorgon far vi iväg vid fem på morgonen, planet till Sverige går på eftermiddagen men innan det har vi fått tre timmar fri tid i New York. Wee! Hoppas på fint väder och att jag hittar någon som vill på samma sorts affärer som mig. Annars mycket hel, ren och tajt. Eller hur var det?
---
Jag längtar hem till:
  • vatten utan klor
  • sås till maten
  • ren disk
  • andra kläder
  • vad som helst att äta utan socker
  • tacos
  • egna lakan
  • svensk tv
  • Valla...? Höhö

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill också vara i new york, fan vad skulle krossa babylon! eller köpa kläder, har inte bestämt mig