söndag 2 november 2008

Womanizer

Match idag, kul. Inflammation i sena på foten, tråkigt. Emla på det, skönt.

Imorgon har de gamla och rutinerade vila på förmiddagen, men inte vi unga. Vi ska nämligen ha träning med några, jag hoppas små, amerikanskor som social träning. Vi ska prata engelska och vara lite trevliga. Tur att man inte är helt tappad när det gäller engelska, skönt att ha igen de där engelskalektionerna man hade med Carina på mellanstadiet (för övrigt bättre lärare än alla mina efterkommande engelsklärare, vilket är synd eftersom det känns som man knappt lärt sig nåt sen dess... Jag säger bara Gunnar)

Det sägs att det är lite snö hemma nu. Mest troligt mer hemmahemma i Lule än i Ö-vik, den som vet kan ju ge mig the latest news angående det. Appropå höra av sig så skulle det vara kul med ett mail, egentligen från vem som helst, eftersom det blir lite långt hem sådär ibland. Buhu.

---

Borta bra men hemma bäst, helt ärligt så stämmer det 9 gånger av 10.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns faktiskt lite snö i Övik också!

Anonym sa...

Hej gumman!
Nej, inte en gnutta snö hemma i Lule. Lite rimfrost på marken bara. Inflammation i sena? Nya skridskorna? Aj, låter ont.
Hade haloween-fest med Angelika, Lars, Agnes och mormor igår. Trevligt...
Puss

Anonym sa...

Gunnar (L)

Anonym sa...

yoyoyo, det har tom snöat här i uppsala med det blev mest gegg på min jacka ist för snö på backen. jag höll iaf på att slå ihjäl mig igår när joel skulle köra ner mig för mördarbacken här i stan på hans cykelstyre. vad fand et nu har med ngt att göra. peacuss

Anonym sa...

Ah, Gunnar... Men du får inte glömma Agnetas "And you will sooner feeling better."