torsdag 18 oktober 2012

Mystiskt/Grattis till alla fina små bebisar!

I dagarna har både Linkan och Tessan fått barn. Linkan fick en liten pojke på Annies födelsedag och Tessan idag (igår). Så otroligt söta båda två... Det är inte utan att man blir lite avis, faktiskt. Det är nåt med de där hormonerna, måste vara. Grattis så jättemycket!

Nu till det mystiska med det hela. Carol berättade samma morgon som Linkan födde att hon drömt om henne; att barnet kommit. Så sen visade det sig att det faktiskt kom samma dag. Och. I natt drömde jag om Tessan. Hur SJUKT är inte det...? Man börjar ju fundera om det verkligen kan vara en slump. Eller så kanske man bara uppmärksammar det eftersom det råkade hända just följande dag. Verkligen mystiskt, förklara det om du kan.

-:-:-

Jaha, typiskt. Jag har tänkt hela dagen att jag ska belöna mig själv efter plugg med Berg flyttar in, så funkar det inte. Bajs. Nej nu ringer min kompis Malin, jaaa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Funkade det inte? Jäklar också, din mys-belöning. Själv belönade jag mig med att somna till en dokumentärserie om Jonas Inde. Tror den är intressant, men jag hann aldrig få en uppfattning. Jag pang-sov:)

Sanndrömmar är inget konstigt. Fråga mormor. Eller mig. Jag ska berätta någon gång...
Puss