tisdag 23 oktober 2012

Torka aldrig tårar utan handskar.

Efter tips från tre väldigt säkra källor (Sanna, Ida och mamma) la jag mig en kväll förra veckan och tittade på första delen av Gardells miniserie. Den är bra. Sista avsnittet sändes tidigare ikväll (igår) i Sverige och jag är glad att jag fortfarande har två avsnitt kvar att se. Det är lite som med boken jag fick av Ida, jag har inte läst klart den för jag vill helt enkelt inte att den ska ta slut. Jag liksom sparar på det bra, som med bilpåsen i min byrålåda. Jag är bra på att spara.

Jag känner att serien är viktig. Och lite mysig. Skönt med svenska miljöer, plus att de är söta när de är så där kära. Jag blir helt enkelt extra kär själv! Och snart är det jul. Och snart är det fredag. 26/10.

Undrar om jag ska titta på andra avsnittet nu eller spara på det lite till. Jag tror jag tar det i morgon.

Ps. Viktigt i fredags, men alla vet redan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nää, alla vet inte alls. Vad var viktigt i fredags?
Puss