onsdag 31 oktober 2012

Vackra Sverige.

Jag lyssnar på Hemlängta och känner att Norrbotten hade varit skönt ganska precis just nu. Eller Ångermanland. Eller varför inte Södermanland, kanske Gästrikland? Västerbotten, helt okej också.

Frida brukar alltid säga att det är stor skillnad mellan att längta och att sakna; att längta är mer positivt och att sakna är mer ledsamt. Som jag tolkar hennes tolkning. Jag längtar till lussebullar, saknar palt.

Ingrid sa att hon får separationsångest bara av tanken på att lämna Ö-vik. Ja, den som lämnar Ö-vik måste ju vara rakt korkad. Rakt.

En vacker tjej i ett vackert sommarsverige, ca 30 min innan kedjan gick av.

En vacker stad, vackra känslor.










3 kommentarer:

Ida sa...

http://www.dn.se/ekonomi/skandinavien-bast-i-varlden

Så är det bara.

bjork sa...

Gästrikland hade varit bra mycket vackrare med dig här..!
Och jag både längtar och saknar dig <3

Samboho

Puss sa...

"saknaden gör en ledaen, men längtan gör en glad" rätt tolkat min vackra!
jag saknar och längtar efter dig!