fredag 21 december 2007

BB-Josefin talar ut om ryktena: Det är sant

Big Brother-Josefin om basketchocken:
-Jag blev rädd!

Joycefin Nilsson, 16 år och hockeystjärna i Modo är på hemmaplan för att vila upp sig inför den viktiga riksserien.
-Jag var på Helex, en helt vanlig fredag för att biffa mina biceps och allmänt steka. Sen, till min stora förskräckelse får jag syn på tre (!) basketspelare, Joyce tystnar och tittar ner i golvet. Det märks att det är svårt för henne att prata om det inträffade. Mer än så här vill hon inte berätta, men en källa avslöjar för SF att det rörde sig om LBBK:s ex-stjärnor Christy Bacon och Katarina Andersson (den tredje var okänd..)
-Det är helt sjukt, säger hon. Basketspelare är så jävla töntiga, muttrar hon för sig själv, medan hon slänger en oroad blick ut genom fönstret för att försäkra sig om att ingen hört.
En annan källa berättar för SF att Joyce knappt kunde tro sina ögon då hon såg Bacons armar och att hon skulle ha utbrustit: "Det är helt otroligt...!"

Inga kommentarer: