tisdag 18 december 2007

Canada, here we come

Idag fick jag världens bästa besked, eg av Idol-Hanna först också vilket var extra kul eftersom hon är just Idol-Hanna! Iaf, JVM i Kanada i början av januari, heeelt sjukt faktiskt. När jag kom hem från gymmet efter galna cykelintervaller (kändes som jag orkade hur mycket som helst!) och allmänt biffande, mötte jag pappa på bron med champange och allt, great!

Men fortfarande kan jag inte fatta. Bara resan är ju helt sjuk, hur lång tid tar det inte bara att flyga liksom? Shit, ah, can't wait!

Idag har varit en bra dag på andra sätt också, verkligen.

Julshowen på Lärkan var en positiv överraskning, särskilt Ny Generations lilla grej. Ord behövdes inte, symboliken räckte. Fin tanke, verkligen. Inte för att jag håller med på alla punkter, men verkligen fint. Jenny är faktiskt en av de människor jag märker att jag ser upp till mest. Hur stark är inte hon?

Hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till din plats i JVM-truppen, Hannis!