söndag 23 december 2007

Lazy Sundays turn 'to Mondays too soon

Igår: 22/12
Dagen börjar, perfekt och inte alldeles ovanligt, med att jag försover mig. Suzie Q skulle hämta upp mig i Gäddvik 06.50. Vaknar 06.54. Shitfuck, stress och ingen frukost. På träningen blev det ännu värre, den som var där vet. En källa säger att världen stannade upp, men njaa. Bättre blev det dock efter träningen när Kaj min älskade backkollega bjuder på glass, nämligen hennes 21:a födelsedag! Inte illa Kaj!
Mmm, Fällman älskar spröööda vaniljssticks

Födelsedagsferre på kvällen, och en full jävla kille försökte ta dig in i Kajs lägenhet när det bara var jag och Mirre där, AAAH! Först försökte han öppna dörren, men fick inte upp den. Vi blev lite fundersamma och gick och kollade i titthålet och ser en kille stå i trappen vid fönstret och bara stirra. Happ, tänkte vi. Efter några minuter kom han upp utanför dörren igen och stod och stirrade mot oss, men han visste ju liksom inte att vi stirrade på han genom hålet. SEN! Försöker han öppna igen och vi märker att dörrjäveln var ju inte låst iaf! Det blir en liten springa och vi kan se han därutanför, shit paniken började komma då. Jag och Mirre kollade på varann, sen smyger jag fram till dörren, drar igen den och låser fort som bara den. PJO! Men, han ger sig inte utan försöker öppna igen, sakta trycker han ner handtaget och håller det nere i nån minut medan han börjar fippla i brevinkastet. Just precis när det är som mest obehagligt ringer Mirres föräldrar och säger att dom står på gatan utanför vilket betydde att:
1. Mirre var tvungen att gå ut till galningen.

2. Jag skulle bli lämnad ensam med honom där utanför!

Iaf. Mirre måste gå ut, så jag tänker väldigt smart och tar en kniv från Kajs kök och gör mig beredd att försvara mitt liv! Men, då var han inte kvar längre..

Hur som helst var det trevligt! Kul att träffa Marklund igen.

Idag: Pynt med Kågströms och mina gratis sms tog slut

Imorgon: Julafton

Inga kommentarer: