torsdag 20 december 2007

Mode...-miss

Har råkat lova att ställa upp på modevisning, fråga inte hur det gick till.

Eller vafan jag berättar väl.

I måndags såg jag en tjej i korridoren som såg fullständigt malplacerad ut på Kungsfågeln, hon var liksom lite för ball för att kunna gå där. Iaf kommer hon fram till mig och frågar om det är jag som är Johanna, japp säger jag och blir rååånyfiken vad hon vill eftersom hon berättar att hon sökt mig fredagen innan osvosv. Hur som helst berättar hon om sitt projektarbete, skjortslakten blablabla, och frågar om jag vill vara en av hennes modeller (whaaaat!?). Japp det går väl bra säger jag (HERRE!). Allteftersom visar det sig att det handlar om en modevisning och att jag ska ha en klänning av modifierade herrskjortor. Jag menar, jag på en modescen kan ju inte vara en bra grej, särskilt inte iförd nåt sånt som en klänning...! Oh my, tänker jag nu, men blir rätt nöjd när hon ändrat mitt plagg till en "oversized hood". Hon insåg nog lite att klänning kanske inte var min stil...

Puhh. Hur ska detta sluta...?
Fortsättning följer

Örat är på g att bli lite större nu. Eller rättare sagt örhängeshålet. Schtini fixade det, wee.

Jepp.

Imorgon: slingor och get together med Idolen, BB-Josefin och Bögen
Lördag: Kaj fyller år, wee

Inga kommentarer: