tisdag 25 december 2007

This is my brain

Idag kände jag ångesten av att inte ha tränat på ett par dagar; jag känner mig direkt tjock. Kanske inte helt bra egentligen. Tog ett beslut att köra skridskointervaller men fick närmast ryck när jag skulle försöka förstå Terhos mail, aaaah! Vad är ens again-again tänkte jag? Fick hjälp av kära söderbo (egentligen inte så värst långt söderut, men iaf mer söder än Lule). Så det blev några start och stopp kan man säga, drygt.

På rinken var det folk, ingen skräll. Pappor med sina söner som har nån sorts krossad (eller högst uppfylld!) dröm om att deras söner ska ha samma intresse som de har/hade och bli det de aldrig blev - hockeyproffs. Sönerna verkade dock nästintill panikslagna över tristessen och ville väl mest hem och spela sina nya spel på sina nya supergadgetspelkonsoler.

Det är nåt visst med uterinkar. Där trivs Mirre, där trivs jag. Ljuden av skenorna mot isen är annorlunda från svettiga ishallsekon.
Igår: Tomten?
Idag: Har nya brallorna
Imorrn: ingen aning...
Nu: umgås med kära morföräldrar
Kate Nash - Mouthwash

Hittade en skön bild från tiden då sandlådan var ens andra hem. Karlsvik, behöver man säga mer?
/Fallw

Inga kommentarer: