lördag 29 december 2007

Hurvens3000

Kanada-Sverige
3-4
Nationalsång.
Hurvens.
Det är inte så länge kvar tills vi far nu. 30:e, 31:a, 1:a, 2:a. Hmm. 3 dagar. Var tvungen att börja packa idag eftersom jag blir i Skell imorrn på två träningar och sen nyårsafton, blabla, och måste se om jag behöver fixa nåt innan. Affärerna har öppet halvdag måndag, sista chansen att köpa det som kan behövas.

Jag och Hanna köpte finbyxor och finskor (fina skor, inte finländskor) idag. Vi tyckte att vi kom rätt billigt undan, H&M och Din Sko. Helt okej. Dock ser vi (läs jag) helt sjuka ut i dessa "fina" byxor. De skär in lite överallt (inga fler detaljer än så...), tror helt ärligt jag aldrig haft ett par byxor så högt upp förut. Känner mig som ett ufo, men, då är jag iaf ufo tillsammans med alla andra. Fördelen med lagsporter. Hade man hållit på med pingis hade man stått där helt själv i ufobrallor upp halvvägs i matsmältningssystemet. Fast. Hade man varit pingisstjärna hade man kanske fått bestämma sin klädsel själv. Myspysbyxor. Eller folkdräkt. Pingisstjärnan väljer!

Gjorde klart datakunskapsskiten nyss, nästan. But, fattar inte hur man gör för att inte visa sidfot på förstasidan i det där jävla Star Office Writer. Dö!

Imorgon: träning x 2,5
Måndag: nyårsafton
Tisdag: bakisdag för hela världen förutom jag
Onsdag: flyget 09.40

1 kommentar:

Anonym sa...

lycka till ;).