lördag 16 januari 2010

Chokladzingo

Kenny is the shit. Flippade precis förbi en Beckfilm där jag till min stora förvåning hittade Doktor Deo, ja det är sant. Därför ska jag ladda ner det på en gång, att jag ska. Kenny Starfighter alltså, serien alltså. Inte filmjäveln, som Ida skulle ha sagt. Jag märker att jag har träffat henne för mycket de senaste dagarna för jag har börjat svära som en borstbindare.

Idag var vi på hockey på arenan, aka Fjällis Center, och hade tänkt se Luleå spöa Modo men det gick ju som det gick när Modo fick nåt ryck och spelade asbra och Luleå var ungefär sämst i världen. Gud vad vi skämdes, och usch vad vi ångrade att vi var så kaxiga imorse på träningen, särskilt Brallan borde ångra sig. Hon kaxade nämligen som bara den för Tessan i omklädningsrummet, så vart lite orolig att vi skulle få höra det imorgon. Men det verkade lugnt, Tessan kom nämligen på besök en sväng till huset och skrattade då bara åt det. Pjoh, tur.

Imorgon är det match, och jag tänker revanschera mig.

1 kommentar:

Ida sa...

Och jag som tyckte jag blivit bättre med svordomarna!