fredag 15 januari 2010

Fan vad vi vann.

Tidigare ikväll kom mitt livs viktigaste seger hittills, vi vann nämligen ett spel som ingen vet vad det heter, men vi kan kalla det för "Det okända spelet med de konstiga glasögonen". Det bästa laget bestod av Cillen, Ida och mig, jävligt viktigt. Vi vann över både Sundsvallslaget (Annie och Bea) OCH det andra laget bestående av marialindh, Milla och Emelie. Dessutom vann vi trots att ett av de andra lagen försökte fuska. Helt otroligt.

Nu sitter marialindh här och erkänner att hon har fuskat tom, herregud. Inte konstigt att jag blev lite stressad och välte hela jäkla bordet med alla glas och allt vad det var på. Det är helt enkelt för dåligt, jag måste nästan ta och lämna det här fuskhuset. Dessutom påpekade Ida nyss att jag umgås med bara 93:or, fast det var ju inte riktigt sant eftersom Hedda faktiskt är här. Men ändå, jag vet inte riktigt om det är okej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Viktigt!