torsdag 7 januari 2010

Trött3000

Jag är lite oinspirerad för tillfället, det kan nog bero på att jag är himla trött. Eller, heelt trött. Jag är heelt trött. Då är soffan skön, en bra plats att vara på. Annie, Brallan och Jossa kom förbi och såg hockey, men det blev en kortis. Trots det viktigt. Matchen är Luleå-HV och jag hoppas Luleå vinner, men egentligen är det inte jätteviktigt. Jag tror det kan vara för jag är så trött. Mandy min samboo är tillbaka i stan igen, vilket känns riktigt bra men hade känts ännu bättre om jag inte varit så trött.

Madde vet hur man löser det, hon har nämligen kokat kaffe åt mig och dessutom tillsatt mjölk, mycket mjölk. För att hedra henne får hon sitt uttalande publicerat här in tha blogg:

Jag är inte snabb i sidled kan jag säga... På isen, eller med tungan... När jag dribblar...

Frågan är fortfarande vad hon egentligen menade med det...

2 kommentarer:

isa sa...

hon talar alltid i gåtor.. efter ett tag bryr man sig inte ens om att försöka tyda dom.

Anonym sa...

Gumsi! Varför så trött? Mamsi asking... anxiously... and with a lot of "pricks"...