onsdag 27 januari 2010

Erika Grahm

Igår gjorde jag två stora fel.
  1. Jag skrev inte i bloggen, trots att det var Erika Grahms födelsedag. Inte okej.
  2. Jag sköt samma Erika Grahm i huvudet med en puck, trots att det ju var hennes födelsedag. Verkligen inte okej alls.

Detta skulle jag vilja gottgöra genom att lägga upp en gammal men fortfarande kung bild på min stjärna och säga jättegrattis på födelsedagen i efterskott, 19 år är visserligen inte en jämn siffra, men ändå! Njut av ditt sista år som tonåring.


Idag kokade jag mitt bästa ägg nånsin, det var alldeles lagom allt. Förut körde jag Millas stil och kokade tills de inte kunde kallas för annat än törägg, men nu idag kände jag för att koka några minuter kortare och vips. Perfekt resultat.

1 kommentar:

E sa...

Meh, vad du är gullig JF. Tack :) vi ses ikväll, myyysssiis!