tisdag 19 januari 2010

...och som vi svor!

Ibland behöver man bara svära, svära svära svära. Jag tror det gör gott, särskilt om man är jävligt less. Då kan man få säga lite vad man vill faktiskt, och jag tror det är då man också ska passa på att slänga ur sig saker, tex saker som kanske inte är speciellt politiskt korrekta men man bara måste få säga och ingen egentligen kan säga nåt om för alla vet att man bara säger det för man är så galet less. Inte för att jag är less nu, mer bara ett konstaterande.

Jag känner att det är vardag igen, efter allt möjligt ovardagsaktigt. Idag tog jag dock och förvandlade min måndag till söndag (i vanliga fall brukar det vara fredagarna som blir söndagar, men inte idag) och låg i vardagsrumssoffan hela dagen. Det började med att Ida vaknade, så då fick jag lov att kliva upp och göra frukostsällis (för övrigt värt eftersom min müsli är bäst i test). Sen såg jag OTH och somnade på soffan, gick och väckte Madde, somnade i hennes säng, vaknade tolv, la mig i soffan igen och kollade tre avsnitt OTH innan jag gick ner och klädde på mig. Då hade klockan hunnit bli fyra. Nu skulle man väldigt lätt kunna tro att jag varit slö idag, men faktiskt så har jag även pluggat i fyra timmar, så jag skulle säga att det rätt mycket blev +/- 0.

Jag har även hunnit vara hos Jojan en sväng ikväll, hihihi. Vi skvallrade en hel del, hihihi.

2 kommentarer:

Ida sa...

God frukost var det! Men jag gillar inte att du gjorde om integöranågotdagen till pluggdagen.

Shellfitt sa...

Men det finns helt enkelt inte nog med dagar!