måndag 11 januari 2010

Sundsvallsduon

Annie och Tusse är här och busar, då blir jag trött. Det beror på att jag är heelt slut efter att jag pluggat som en tok idag. Det var länge sen jag var så här produktiv vad gäller skolgrejer, jag har nämligen skrivit biologirapport i nästan fem timmar idag. Annie satt här mitt emot och gjorde sitt idrottskadegrej, vi har pluggat fullt seriöst i flera timmar, utan att ens prata och utan en enda fejanpaus med endast en kaffepaus. Det är jäkligt bra gjort.

Just nu sitter de och ser Paradise Hotel, eller "PH" som den insatta säger. Annie tycker jag är tråkig att titta med, för jag sågar bara alla för att de är idioter, men då är ju frågan om det är så jäkla konstigt? Sanna säger att hennes kompis kompis är ny joker, så nu tittar jag på honom. Annie tycker han är smal, jag tycker han har bra hår, mjukt. Sånt där hår som man vill känna på, det kittlar närmast i handen.

Tusse T för en sekund sen, Vet ni, att om man tänder en tändsticka och släcker den och sen lägger den på tungan, då smakar det lakrits...

Inga kommentarer: