tisdag 25 maj 2010

Bollmora Akvarieklubb


Inte alls Nemo men nästan, fast inte alls nära ändå. Jag har sett ett program om fiskar i Amazonas som åt sig igenom huden och käkade upp alla organ inuti kroppen. Det var äckligt och Annie suckade och tyckte jag var en nörd. Men det visste vi ju.

Idag har jag inte pratat med Fia, vi verkar ha en tävling vem som hör av sig idag och jag tänker då inte förlora, så så var det med det. Imorgon bitti ska vi ha yoga på HG:n. Roligt och välbehövligt. Jag tror många av oss kan kandidera för att få titeln Sveriges stelaste person, men det är ju också lite kul. Eller ja, inte vet jag, ingen vet som vi redan konstaterat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yoga är bra gumman. Har en sjudjäkla träningsvärk efter yoga på torsdag och afrikansk barfotadans på Helex i onsdags. Hela baksidan av låren är som förstelnade och smärtar svårt vid minsta ansträngning... Nu måste jag vila jättelänge... :) Synd.