måndag 17 maj 2010

Varför? undrar Carol.

Ibland så kan man ju undra så, varför? Carol skickade sms nyss att jag skulle slå på TV4. Jag trodde så klart att det var ett program om anakondor, men det visade sig handla om vapenskolor för barn i USA, vars annars? När jag ser sån jävla skit blir jag så förbannad att jag funderar hur fan jag skulle klara av att bo där, herregud hur tänker dom ens. Jävla skitland, iaf ibland. Jag blev så arg att jag stängde av, undrar om Carol såg klart.

Vädret är underbart och det älskar jag, särskilt bra tajming så här på Norges nationaldag och allt! Jag och Jojan tänkte fira men det blev som inte av, för vi hade så mycket annat att göra, tex som att titta på tv. Men vi firade i våra hjärtan! Viktigt. Jag hade ju egentligen planerat att vara i Norge på 17:e maj, men så blev det ju inte... Dessutom påminde Ida mig om att jag ju planerat in att gifta mig i Norge, och detta skulle ha hänt i lördags tydligen, men det hände ju inte heller... Nåt annat hade jag nog märkt. Men annars, heja Norge!

Inga kommentarer: