måndag 3 maj 2010

Three stars

Idag körde barmarken igång, faktiskt skönare än jag hade kunnat tro innan. Vi körde långa intervaller, och ett tag där ville jag bara dö men det slutade med att jag överlevde, vilket var tur eftersom jag i och med det kunde återvända hem till Valla och äta grillkorv. Och keso.

Paj kom och hälsade på igår i Luleå, som hon gör ibland, och hon valde rätt dag att komma på för pappa hade nämligen grillat och till efterrätt styrt 6 olika glassorter. Helt jävla underbart! Dessutom var tre av dessa BJ's. Frågan är hur bra det får bli innan det blir för bra? Paj ville iaf, typiskt henne, fara tidigt. Tidigt enligt Paj är inte runt nio utan mer 05.30. Detta kändes nästan övermänskligt tidigt. Dock sölades det en hel del från min sida på morgonen, vilket Paj avslöjade att hon hade tagit med i beräkningarna, och det slutade med att vi åkte nånstans mellan 06.15 och 06.30, kanske 06.22. Vi hade väldigt fint sällskap hela vägen i form av Morgonpasset. Otroligt viktigt, för nu vet vi nämligen hur man styr en gärningsmannaprofil.

Inga kommentarer: