söndag 23 maj 2010

Vid fotknölarna...

Det var alldeles för länge sen motorsågen var framme och nu känner jag att det är mer än välbehövligt, det har nämligen dykt upp en del låtar jag bara inte klarar av, AAAH! De är inte i klass med den eviga hatlåten av Kid Rock, All summer long, men ändå i närheten.

För nåt år sen sågade jag Lady Gaga och i synnerhet Eh eh, nothing else I can say. En av världens sämsta låtar. Sen kom Telephone. Men, nu dyker en ny världens sämsta låt-kandidat upp, nämligen Alejandro. Frågan är hur hon tänkte. Jag och Ida undrade om det var ett skämt och Carol trodde det var en låt från Melodifestivalen, förslagsvis av typ Timotej.

Den värsta hatlåten just nu är ändå Scissor Sisters nya låt Fire with fire, jag vill bara skjuta sönder radion med en bazooka när jag hör den.

1 kommentar:

Ida sa...

Alejandro är ett skämt