söndag 16 maj 2010

Rullstolsburen

Uff, den varmaste helgen i mannaminne (åtminstone sedan Stekhelgen i maj) är snart till ända. Stjärtigt. Det har varit sjukt varmt här i Ö-vik i helgen, för ja det blev ju en helg i Ö-vik och inte i Gävle. Ändå värt med tanke på vädret och att Sanna och Fia följde med. Det var faktiskt värt att fara ner till Gävle också, om än bara över natten. Det var som, trevligt.

Nu sitter jag och ska plugga, har dessutom bokat en tvättid. Pust, nu är det bara två veckor kvar av det här som kallas skolan, eller ska jag säga gymnasiet. Sen ska jag och Carol fara till Brux och spela badminton, och den här gången ska jag verkligen försöka komma ihåg att ta med mina nya bollar...
Men ändå, suck.

1 kommentar:

Theo sa...

Är det inte glidarvägen jag skådar! Bästa cykelvägen från stan -> gullänget. Glidigt somfan.