söndag 23 maj 2010

Ishockey-VM

Dagens tema verkar vara sågningar. Jossa kom och såg Sveriges bronsmatch mot Tyskland hos mig i Hymer. Innan hon somnade i soffan (med snusen i) hann hon med att ge några omdömen om sina hat-/favoritspelare i den svenska truppen. Hon ansåg att junisarna varit bra, förutom Hedman som hon tyckte var en "avdankad jävla junioralkis". Jajemensan, den kvinnliga motsvarigheten till Wikegård. Efter det somnade hon som sagt, och lämnade mig ensam i min svårhanterliga Vallatristess. Fantastiskt tråkig dag om man ska se till helheten. När det blir tråkigt är det väldigt lätt att man äter istället för att ha tråkigt, till exempel lite Phish Food eller varför inte en macka eller tre. Minst tre.

Dagen slutade med att Jossa tog med mig och Maria på en tur i Mercan. Vi hamnade efter ett tag i/vid/på Nyänget. Där var det så jävla kallt att jag ville dö, plus att Jossa hade kört mig åksjuk. Carol tycker att jag borde fixa ett åksjukearmband, och det kan ju faktiskt vara en idé. Men. Jag är lite tveksam hur det fungerar, är det bara som psykiskt har jag ju redan genomskådat bluffen och alltså vore det slöseri med pengar. Fast jag vet inte, det är svårt att veta, ingen vet.

2 kommentarer:

carol sa...

Mat. Minst tre. Du måste ha minst tre åksjukearmband. Det går inte annars. Fast ingen vet.

JF sa...

Minst tre, alla vet att de är minst tre! HAHA, somningen var äcklig, uvva. och den där jävla alkishedman, godnatt!

Wikegård är min man u know