tisdag 18 maj 2010

Därför, sa Carol. Lite smådvärg, sa Fällman.

Vilken dag! Helt galet. Det steker i övik och såklart tar vi vara på det. Efter dagen med tester och np fanns det inget annat än vallastek. Så jag tog min fetväska och promenerade. Helvete. Med världens sämsta allt, världens sämsta jeans, tajta och jävligt tjocka, värdens sämsta färg, svart. Världens sämsta väg. Vallabacken. Halvdöd tog jag mig till nanna.. Och en BJcherry. Hehe
Våren är bra, trots att keberullarna har varit bättre. Det är bara lite USA som saknas, då jävlar.
Fällman och varvet är lite vår det med, så det var på tiden. Fällman är bra!


3 kommentarer:

Fällman sa...

Mycket bra gästspel Carol! Det enda jag kan klaga på är att du borde ha signat ditt inlägg, hehe.

cameltoe sa...

ja vad ska jag säga, förräderi att svänga förbi er när ni bokstavligen sitter och mumsar i er den oförglömliga cherryglassen.

förövrigt bra inlägg! goldstar

carol sa...

Jamen jag kom ju på det! Men man fick helt enkelt gissa tänkte jag då.