torsdag 17 april 2008

Bara för att inget tidigare börjat på "b", men även därför att bullar, Brallan, biff och bad delar samma begynnelsebokstav

I helgen blir det Riksgränsen för hela slanten, eller RG om du så vill. Inte för att jag är nån fjällräv direkt, men nog tycker jag att jag är värd lite sol, eller tvättbjörnsbränna om du så vill. Herregud, tänk att jag faktiskt sökte till frilufts, tänk om man gått där liksom. Tror inte det hade vart så hett, iaf omöjligt lika hett som natur är. Hehe. Hur som helst. Sist jag var i Riksgränsen gick en lavin som dödade två pers, inte speciellt kul och dessutom var vi tvungna att sitta i Katterjåkk i två dagar tillsammans med en konfagrupp och deras präst, haha.

En av de roligaste sakerna med vanliga dagar är att gå in på Cows blogg och kika om hon har nåt nytt nedladdningsbart. Alltid lika bra och spännande, nästan bra att du inte skriver så ofta för då blir det desto roligare när du gjort det!


Måste bara tillägga att jag ätit blodpalt två gånger i veckan och att det låter sjukt äckligt men är snuskigt gott.

Igår: miljöpolitisk debatt
Sen: steeek
Ikväll: fix
Imorrn: sjuk, erhm.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.