söndag 13 april 2008

Om poliserna på gågatan

Åååh, avslutningen var king för jag älskar mitt lag och alla är så bra!

Vi träffade två rååballa poliser på gågatan i Skellefte på kvällskvisten när vi skulle hem till Kaj. Dom var väldigt trevliga och frågade vad vi firade eftersom Paj hade en jättefin blombukett i handen. Vi svarade att vi var AIK dam och firade att vårat lag skulle bli osatsat på. Haha. Nej men skämt åsido, dom hejade på oss iaf! Sen tog vi lite bilder på dom (som kommer sen) för en var lik Madski tyckte jag men det blev liksom ingen bra bild.
Innan det var vi på Boda Borg och slängde oss fram och tillbaka i diverse livsfarliga äventyrsbanor. Nice. Efter det gick jag och Mörten m.fl. på stan och jag köpte nya armbågsskydd ( fixade 50 % rabatt på dom, eller hur var det? hahaha) och Mörten en ny klubba för hon hade så mycket pengar kvar i kassan. När vi sen skulle gå och steka hittade vi en cykel som matchade klubban. Whicked!

Inga kommentarer: