måndag 21 april 2008

Sannafierad

Att man tänker bäst på natten är redan konstaterat, exempel följer i form av en lista; ooh jag älskar listor!
  • Jag ska ta en bild på mig och min älskade Madski som ska upp på väggen här i mitt rum, så då när jag saknar henne så hjärnan vill gå av kollar jag bara på bilden så blir min tillvaro ljusare! Ungefär som jag brukar göra när jag saknar Emp Nordin to death, då är det ryssbilden som gäller! Eller när jag saknar Terho, för all del.
  • Eftersom jag missat så otroligt mycket träninstid pga skolan borde jag få ersättning från kommunen, alt. skolverket eller nåt sånt. Kanske tom från Reinfeldt himself? Högsta hönset liksom. Iaf är jag eg värd att ta studenten nu, varför inte säger jag?
  • Sötkorv är ditt ord och ingen annan kommer nånsin få det!
  • Igår på den övernajsa gourmetmiddagen hittade jag ett ÄKTA barnkalasglas. Eller var det kalasbarnsglas det hette? Ja, bara L2 vet riktigt säkert.
  • 02.17 känns närmare 02.20 än 02.15, även om det faktiskt är närmare till 02.15.

Just nu känns det bra att bara säga, kouktawallasaucemedmintsauce, DELICIOUS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

när jag kommer till luleå i sommar så kan jag´lova att den där bilden INTE finns kvar efter mitt besök!

Anonym sa...

Eller tvärtöm kunde Borg kunde skicka en räkning till alla elever och studenter för att täcka avgifter för lokalhyra, lärarlöner, material, osv.
Men tack och lov har morsans och farsans svet från 8 till 17 fixat allt detta och betalat till Borg på Reinfeldts begäran. Tack farsan och morsan!
Skämt åsido. Det handlar om prioriteringar. När man har ont om nåt (tex peng, olja, tid) behöver man lära sig det där med resurshantering. -LRA