tisdag 15 april 2008

Hugger i sten

Det är fantastiskt hur låtar kan ge en starka känslor, nästan föra en tillbaka till hur det var förut. Helt random i låtbiblioteket dyker Winnerbäcks "Hugger i sten" upp, hur längesen var det inte man hörde den liksom?

Den är verkligen 2005 för mig, bortaresor med Notas till Gällivare och Millis "hej mitt namn är..."-skämt.

Exempel på Millis briljans:
Hej, mitt namn är Strå, jag är uppväxt här
Okej, detta skämt var ett av de första, lite vettigt faktiskt.

Hej, mitt namn är Krok, men det är inget att haka upp sig på
Även denna funkar ju, men efter det kom Millis freestyling igång!

Hej, mitt namn är golv, och jag ser upp till taket
Hahahaha

Eller kanske klassiker som:
Hej, mitt namn är Åsa, men ge upp sluta flåsa!

Millis var, är och kommer alltid att var kingen!

1 kommentar:

Anonym sa...

och vart tog den där älgen vägen? eller var det ägget, eller elden......?