torsdag 10 april 2008

License to grill

Joyce är kingen på citat. Känns väldigt bra att jag inte har nya gratis sms, för då ringer man mer och i telefonen får man nya citat, särskilt av Joyciboys:

Men klart du pratar om Sanna, ni känner ju faktiskt varandra.

Hahahahahaha Joyce, ja vi gör ju onekligen det!

Precis nyss för ett tag sen kom jag hem från stan, jag och Jenny fick en spontanidé att fara och schteeka lite på Sun Tan. Mycket bra, mycket skönt faktiskt. Men lite läskigt ändå, vi fick lite klaustrofobiska tendenser där i dom där våffeljärnen. Men, kände att det var dags för solarieoskulden att ryka när jag i natt tom drömde att jag skulle sola. Det var som i en tvättstuga där själva solgrejesen var typ en kvadratmeter och man var tvungen att smörja gallren (!) med olja så man inte skulle steka fast. Påminde starkt om ett visst BBQ-program.

Som tur var så var det inte en så traumatisk upplevelse som i drömmen, det hände bara en massa roliga saker... Höhö, kanske att våran orutin lyste i genom lite där?

Knackknack
-Ursäkta, alltså det råkar inte ligga ett halsband där på golvet?
-Ööh. Jo en silverkedja?
-Jaa!
-Ööhm, jag har inte så mycket kläder på mig just nu... Men jag skjuter det under dörren!
-Ååh tack! Eeh, du ser ingen grej där, typ ett kors?
-Hmm, njaa ska leta. Jo här!

Hehehehe.

1 kommentar:

jenny sa...

Hahah!!! alltså det där var ju ändå alltför roligt du! knackknack!:)