torsdag 3 april 2008

Varning dinosaurie; varning musik

Vi reagerar i det tysta, tills vi vet. Man ska tydligen ligga lågt. Imorrn kanske vi vet, då återstår det att se om man har anledning att reagera i det otysta.

Det är orättvist, att vissa inte behöver träna nånting för att bli tränade. En liten parantes.

Idag har varit en bra dag, jag har bara haft lite tråkigt i min hjärna litegrann en stund, men det tänkte jag bort väldigt bra. Nu sitter jag och kollar på hur mycket snygga kläder som helst på nätet, synd bara att man inte har några pengar. Kanske borde fundera på nåt sorts jobb.

Eller så kan man kolla på Scrubs.
Jag och L2 har försökt fatta om det är imorrn kl 06.00 som vi ska kika efter Emp Nordin på SVT24 eller om det är lördag 06.00. Spikat är iaf söndag morgon, Sve-Fin och vi ska heja påstjärnan!
Idag: Gymmet
Imorrn: Träningsvärk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

gullrumpor. ni borde inte kolla alls! ;)

Anonym sa...

vi kliver upp mitt i natten för att titta på dig om det ska krävas sötnos, så klart!

Anonym sa...

emp nordin, klart vi ska kolla på dig nu när du äntligen är i kina(luleå) och allt!

Shellfitt sa...

men alltså. vi är riktigt besvikna här i luleå, sverige.