torsdag 24 april 2008

Tumhundar

Nu har Ema farit till Tunisien, och eftersom Frida var "sjuk" idag insåg vi vips hur det hade varit om inte piteborna börjat i Lule. Trist, kan man sammanfatta, bla för att jag isf inte hade kunnat visa upp denna bild:

De flesta vet att man inte gör särskilt mycket på engelskalektioner. Vi gjorde hundar av våra tummar. Dock ser Emas ut lite som en säl, men det beror nog på att den sträcker på halsen. Hundarna är, precis som Pearl, just hundar. Det vet jag nu. Jag kommer inte ihåg om jag döpte den, men jag kanske döper den nu. Till Joyce, hahaha.

Jag ångrar att jag inte accepterade din relationship-grej på fejan. Fan, fan, fan. Men Fallw är en toad, så det kanske inte är så konstigt eg, iddi tyvärr.

5 kommentarer:

Anonym sa...

basker-hund?

jag undrar lite om säl-hundarna har baskrar på sina hjässor, och där med är öronlösa?(kanske är det franska säl-hundar?) eller är det så enkelt att örat hamnat lite på sniskan?

tacksam för svar!
/en som undrar.

Jenny sa...

Basker-hund, HAHAHA! :D

Anonym sa...

haha, en väldigt bra fundering, "en som undrar"! njä, det är nog inte baskerhundar, men det hade kunnat vara! ungefär som militärapan är precis vad man själv vill att den ska vara. hur som helst, det jag tror du tänker är en basker är in fact ett svart hängöra, typ=)

Anonym sa...

Tack. känner mig hedrad. nu är det inte bara en liten skogsmus från fjällen som är döpt efter mig. antar jag, alltså att de är döpta efter mig? ;)

Anonym sa...

självklart är de döpta efter dig! vet du nån annan joyce? förutom hon som skrev den där boken eller vad det var, håll käften eller nåt sånt. fast det var kanske också du?=)