måndag 28 april 2008

Toad volume

Sjuuukt så bra musiksmak man kan ha. Fantastiskt. Älskar nummer 6, vad den nu heter. Sjukt jävla bra låt, sms-signalen där.

Herre vad jag är tjorvig! Nu har jag hållit på fram och tillbaka med buss- och tågtider, avgångar, bokningsnummer och olika betalkort i hur länge som helst. Men, nu är det bokat och jag hoppas jag inte glömt nåt. Fast, kom ju så klart på att det ju kan vara lite bra att packa innan man far. Så det håller jag på med nu. Gud, kom just på att en tandborste har man ju med sig när man far nån annanstans än till Skell. Snälla säg att det är charmigt att vara oorganiserad!

Pust.
Puh.
Nalle Puh.

En sak är iaf bra, att jag "har valt att resa miljöanpassat". Hörde att flyget släpper ut 10 000 ggr mer koldioxid än tåget på samma sträcka. Det lät sjukt mycket men ah. Sämre för miljön är det iaf.

Eg har jag massa saker att berätta, men jag orkar inte ta tag i det nu. Tex har jag ju inte lagt upp nåt från RG som jag lovat.

Kyss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag började redan tänka på om tåget hade spårat ur när det inte finns nåt snack/nåra bilder om RG. Eller rullade du dit med stålhjul i överhuvudtaget? -LRA

Anonym sa...

jajemensan, tåget tog mig upp och sedan även ner! förstår att det måste vara oroande, men jag är ju bara seeeg av mig!=)