söndag 6 april 2008

Schteekarn - The Frier

A very hot quote by Madski - The Frier, while looking into my eyes when visiting Luleå (China) during last week:

"Jag tycker om när jag ser dina bruna ögon, för då tänker jag på mig själv"
Annars händer inte så mycket. Inte ett skit om jag ska vara ärlig. Det känns som jag har små varelser i näsan som kittlar mig med ännu mindre fjädrar typ varje sekund, och det enda sättet att bli av med dem är att kraftfullt, men ändå feminint, nysa bort dem. Tyvärr verkar de föröka sig snabbt, och jag känner att just nu ligger jag under i kampen, men, jag ska och kommer att vinna. Jag ska besegra de små mupparna.
Kort sagt kan man säga att jag är förkyld.
Idag: NHL, Women's Cup, Kvalserien, Sporten
Imorrn: möte

1 kommentar:

Anonym sa...

alltså vad irriterad jag blir att killar alltid ska gå först när de gäller sport... kämpa på med hockeykriget!