måndag 17 augusti 2009

1557 m.ö.h.

Imorse lämnade vi Calgary och satte oss i bussen mot Kelowna. Efter några mil kom vi till Rocky Mountains, och jag kan inte säga annat än att det är den sjukaste, vackraste och mest uppslukande naturupplevelse jag nånsin haft. Slingrande vägar, klargrönt vatten, spetsiga berg och gröna skogar. Sväva på moln. Tyvärr är nätet på vårat nya hotell sjukt segt, så det går inte att lägga upp så många bilder, men det kommer allt eftersom.

.

Modotjejer vid Timpas i Canmore, AB


Galet..


Paparazzi-Emma fotar blommor


Efter sisådär en hel dag i bussen och en massa stopp efter vägen kom vi äntligen fram till Kelowna och vi bor på ett sjukt hotell, KJL! Herre, jag får lägga upp mer när jag hittar min batteriladdare för nu börjar det blinka väldigt rött här. Men herre säger jag bara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Woao! Så himla vackert. Fortsätter Rocky MOuntains in i Kanada? Har aldrig tänkt på det. Njut av allt som går att njuta av. Övrig tid: tänk grön, tumme, när det behövs:_) Puss gumman