måndag 24 augusti 2009

Snuggles 3000

Nu börjar det vara ett par stycken som är sjuka/skadade här hos oss, idag var vi just över tre femmor på ispassen. Men vi kör på. Idag sköt vi i plexit, Emma sköt ett direktskott och Kim styrde det i huvudhöjd så jag var tvungen att slänga mig ner på isen för att rädda mitt liv. Hon gjorde det säkerligen med flit. En annan sak är att Mille börjat klaga på "min lukt", jag glider tydligen runt och luktar hallon/smultron. Det tycker jag inte egentligen är så mycket att klaga för eftersom det finns betydligt värre odörer, men det stört tydligen henne. Jag ber om ursäkt. Hehe, nej men vi kom på att det måste vara våra underbara Snuggles-dukar som doftar så fantastiskt och jag kan då lova att det blir att ta med sig några såna hem. Mmm...

Annars inte så mycket, tidig morgon imorgon, och ja jag vet vad som händer om någon timme, ville bara passa på att önska lycka till!

Dagens i-landsproblem:
-Guud vad jag hatar när isen smälter i colan och det sista i glaset smakar blask...

Inga kommentarer: