onsdag 19 augusti 2009

Pust

Aaahh... Jag så trött att jag knappt vet vad jag heter, kanske Monkan på riktigt? Vet inte, får se imorrn på morgonen om jag kommer ihåg. Idag har vi haft världsrekordfullspäckat schema, power skating hela dagen, åkt mellan hallen och hotellet en massa gånger, fysat och hunnit med att vara i den galna värmen som är här. Sjukt säger jag bara, 31 grader vid halv sju-tiden på kvällen. Pust, svett och pust. Och SVETT. Absolut torr är min bästa vän just nu.

Hoppas alla har det bra där hemma, saknar er lite. Mest av allt undrar jag hur det går för Joyce med köris, tycker det är lite dåligt med uppdateringar nu, erhm...

Nu ska jag nog sova lite här i min queen size bed, mohahaha. Det är stekigt att leva i lyxboende för ett tag. Gn.

3 kommentarer:

lil cow wow sa...

ska vi bli ihop?
eller åtminstone skaffa ett förhållande på facebook haha!

Anonym sa...

Men haj! 31 grader. Inte dåligt. Här är typ 10 just nu, ev kallare. Men då är det ju kväll. Hoppas du fick sova gott och är lite mer kraftfull idag. Själv har jag tränat 2 dagar i rad. Jag säger TVÅ i RAD. Nu har jag ont i höger ben för jag glömde skorna på aorobic-passet. Och dessutom ont i nacken efter situps:en. Skitont i nacken faktiskt. Ozzy for till Uppsala idag med Alrik. A ska till Malaysia m flickvän. O ska plugga matte. Han är duktig din bror, som orkar. Du är helt svajn-duktig du Johanna. Herre gud. Var har ni fått all motivation ifrån. Puzzzzzz

joyce sa...

fällman, du vet ju att det ganska snart är dags. jag tänkte plugga teori på datorn igår, men, då har hon på trafikskolan inte lagt in några fler inloggningar så det var ju bara att glömma! bajs. de måste fixa det idag annars är det kört. har bara fyra körlektioner kvar nu också och en är ju just före själva grejen och en dubbel idag. så jag vet inte. men det går nog bra. du får heja på mig!