onsdag 12 augusti 2009

Yeswoman

Inspirerad av Yesman ska jag säga ja till mer saker. Vill du putsa mina skor? Jaa!

Match idag, axeln är kry och resten av kroppen finns också. Benen! Tidigare idag när vi skulle köra fotbollstennis hittade jag en mystisk trälucka mitt på gräset, så jag tänkte att jag lyfter på locket. Smart var det inte, för ur den kom en ilsken geting ut och stack mig på vaden. Så nu sticker det lite där faktiskt. Rätt så otur egentligen, men iofs korkad grej att göra. Hm, tur iaf att man inte är allergisk. Fotbollstennisen då? Jasi, det blev väl aldrig egentligen nån match, jag och Emma närmast utklassade Emma E och Britta-Elin. Men de gjorde ett tappert försök iaf, all cred till dem för det.

Det har kommit till min kännedom att det finns en riktig dagens-wannabe (inga namn nämnda dock...), men ja. Försöka kan man ju, de bästa "dagens" finns bara här...

Dagens, signerat Jim Carrey:
Reed buuuuull

3 kommentarer:

carol sa...

Men hallå. Du är inte så bra som du tror.

Fallw sa...

Men hallå. Valle säger att jag är bäst, sådeså!

carol sa...

Men. Bara för att göra dig glad ja. Och jag tror du är ägd! Haha, det är du som är wannabeeee.