måndag 31 augusti 2009

- Exotisch, det betyder bra på tyska.

Idag hade vi första träningen här i Vancouver, i Canucks hemmaarena General Motors Place. Rätt fin hall om man säger så. När man kom ut på isen var känslan nästan som att stå på en scen, värsta upplyst och reklamen på isen var nästan i bländande klara färger.

Imorgon är första matchen, mot Kanada. Sjukt att turneringen börjar imorgon egentligen, samtidigt som det känns som det var en evighet sen vi provade OS-kollektionen på Arlanda Hotellby så känns det också som allt har gått så snabbt. Särskilt Kelownatiden bara sprang förbi.

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag. Ätit har vi gjort, iofs. Och bytt filmer med varandra. Jag bytte till mig Sunes sommar, så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla den. Jag säger bara, hehehehe...

-:-:-


Jag och världens bästa emmanordin!

4 kommentarer:

lil cow wow sa...

emma har en fin liten fågel på huvudet oooooh så vackert

Anonym sa...

Vilken fin bild. Söta som prinsessor... Hoops, match imorgon. Visa vad ni går för. Go, go, go Sweden!!!

Här händer saker. Carin H har opererats akut för näthinneavlossning. HOn är i Umeå men mår OK. Janne har opererat åderbrock och mår ännu bättre. Benet i en jättelång tubsocka och han meddelar via telefon att han känner sig såå sexig. Han är i Kalix. Vi andra är på benen men jag har snuva och svettningar och pappa har just ramlat ner i kökssoffan. Castro är i form men MOjra har blivit tuggad på i ryggen av den rysansvärda besten Briarden, så hon ligger i korgen med svåra smärtor och penicillin-salva. Morfar är hundskötare för ovanlighetens skull. Det går inte att bära ut M för att bajsa, utan han får bära ut hela korgen och välta ut henne försiktigt på gräsmattan. Jajja. Men allt är under kontroll! Puss älskade gumman

emsi sa...

men gullis, du kan vara väääärldens bästa johanna! :)

Anonym sa...

En vän som jag inte träffat på länge, såg detta foto på min Facebook-sida. Han ville genast gifta bort dig med sin brorson.
Ja, det ÄR ett jättefint foto.
Prinsessor, puss!