fredag 21 augusti 2009

Det är ju som bara nåt ljus

Kommer just in från balkongen där jag, Emma och Mille (apropå Mille bör det nämnas att hon hade sönder min hockeybrallor idag, på ett väldigt onödigt sätt) suttit och tittat på blixtar. Det blev nämligen oväder här på kvällen, och inte så lite heller. Dock kom det aldrig riktigt ovanför oss, men ändå. Det var nog tur också, iofs. Hur som helst var det riktigt ordentliga blixtar där ett tag, lätt de fetaste jag sett. Jag kunde så klart inte låta bli att tänka på mami som alltid vill ut och åka bil när det åskar, det här hade hon tyckt hade varit spännande. Oj, vad mysigt det lät.
Imorgon har vi day off och det ska bli riktigt nice, om inte till och med awsome. Det fanns massa olika aktiviteter att välja på men vi tänkte bara spela lite tennis och sen gå ner på stranden och se om man kan få lite färg på kroppen. Ryktet säger att det inte riktigt är sånt väder hemma. Synd ändå. Annat som händer hemma är så klart det faktum att Notas tog DM-guld (även på herrsidan...), vilket är något som jag tycker är bra. Jag tror Joyce också tycker det är bra. De leder dessutom div. 2, någon pinne före Själevad som de möter i seriefinalen här de kommande dagarna. Grymt, hade varit riktigt kul att hänga på Tunavallen och se den matchen.
-:-:-

Joyce, klart jag har koll! Det är därför jag tänkte på det som mest. Klart jag hejar på dig, jag skickar Det luktar bajs-energi när det är dags!

Förra veckans, signerat Tusse T:
-Det där brödet såg gott ut..
-Vill du smaka?
-Näääe!

1 kommentar:

lil cow wow sa...

du är saknad